Ledning

Vår ledningsgrupp delar med sig av all sin expertis och kompetens inom APM och upplevelsekvalitet till dig

 

Eric Varszegi, Chief Executive Officer och grundare

Eric VarszegiÉric startade sin bana som konsult för att sedan bli chef på Mercuri International (världens ledande konsultföretag för försäljningsoptimering). Där arbetade han i 9 år med totalt 500 företag tillsammans med sitt team. I början av 1997 valde han att gå vidare till en chefspost inom försäljning på Oléane. I december 1999 gick han till ISDnet/Cable & Wireless som sälj- och marknadschef. Han startade ip-label-projektet i slutet av 1999.

 

 

 

Christophe Depeux, Managing Director och medgrundare

Christophe Depeux

Efter att ha tagit examen i försäljning och marknadsföring i Frankrike och Storbritannien inledde Christophe sin karriär inom strategisk ledning och finansiell information. Efter ett antal uppdrag och utmaningar utomlands blev han Deputy Senior Sales Manager på Oléane, där han under fem år bidrog till utvecklingen och framgångarna inom den ledande franska Internet-leverantören för företag tills företaget förvärvades av France Télécom 1999. Som medgrundare till ip-label-projektet definierade och ansvarade han för sälj- och marknadsstrategin för Frankrike från 2000, och för den internationella expansionen (Europa, Asien, Nordafrika osv.) från 2005. 2007 flyttade han till Kina för att starta dotterbolag i Shanghai och Hong Kong. Efter att ha etablerat verksamheten i Asien med stor framgång återvände Christophe till Europa under sommaren 2010 för att axla rollen som General Manager för ip-label-koncernen.

 

Dimitri Mottet, Product Marketing Director

Dimitri Mottet

Dimitri tog examen från ISEP Paris 1998 och har även en masterexamen från Telecom Paris Tech. Dimitri inledde sin karriär inom R&D på Alcatel SEL innan han gick vidare till Nortel Networks som försäljningstekniker i Tyskland och Storbritannien. Han började arbeta hos ip-label som kundtjänstansvarig och seniorkonsult 2007. Sedan 2014 är han Product Marketing Director på ip-label, och ansvarar för utvecklingen av produktserierna Datametrie, Newtest och RUM BI.

 

 

 

Franck Perez, Chief Financial Officer

Franck Perez

Efter att ha tagit en masterexamen i ekonomi och affärsadministration började Franck sin karriär inom revision innan han gick vidare till DHL International där han arbetade på olika ekonomiska och administrativa poster. 1993 började han på den amerikanska koncernen VIA NET.WORKS Inc., först som Chief Financial Officer lokalt och sedan som Chief Financial Officer på koncernnivå, med ansvar över cirka 10 enheter i Europa. Därefter tillämpade Franck sina projektledningskunskaper från telekom- och industrisektorn under olika konsultuppdrag innan han 2009 började på ip-label som Chief Financial Officer.