Stäng

Logga in



apps web

Övervaka användarupplevelsen av dina webbapplikationer

Genom webbövervakning kan du ge dina användare optimal service under alla förutsättningar.
  • Öka lojaliteten hos befintliga kunder och locka till dig nya
  • Höj teamens produktivitet och företagets effektivitet
  • Säkra och öka onlineintäkterna
  • Stärk företagets image och varumärke

Applications web monitoringHelhetsbilden, ur användarens perspektiv

Med ip-labels APM-lösningar bedöms webbapplikationens prestanda i realtid, oavsett vilken teknik den baseras på eller hur komplex den är. De mäter kvaliteten på webbapplikationen såsom den upplevs (Internet/intranät) av alla dina användare.

Fördelen med ip-labels lösningar är att de mäter ”virtuella” användares uppfattning genom syntetisk övervakning (robotar), kombinerat med övervakning av faktisk användning vilket mäter prestanda som de faktisk upplevs av alla dina riktiga användare.

 

TITTA NÄRMARE PÅ VAD VI ERBJUDER

Applications web APMAlla applikationer under kontroll för alla användare!

Våra lösningar för övervakning av faktisk användning mäter upplevelsekvaliteten för alla webbapplikationerna, till exempel:

  • den offentliga webbplatsen via en startsida eller en vanlig användaråtgärd (navigering, sökning, beställning, betalning osv.)
  • mobilwebbplatsen eller mobilapplikationen
  • den interna webbapplikationen (extranät, intranät) eller en applikation från tredje part,
  • API-tjänsterna (SOAP, REST)
  • streamingen (Flash, Windows Media, iPhone, HTTP, livestreaming osv.)

KUNDCASE

Application web analyseHitta prestandaproblemen

I en mycket komplex webbmiljö som ständigt utvecklas (användarinteraktion, HTML 5, responsivitet och mobilkompatibilitet) hjälper våra lösningar dig att hitta orsaken till incidenter och diagnostisera prestandaproblem, så att du kan analysera

  • effekterna av dynamiskt och formaterat HTML-innehåll (Ajax, JavaScript, Flash osv.)
  • vilka förbättringar distribuerat cacheinnehåll medför (CDN)
  • hur innehåll från andra påverkar dina sidor (länkar till sociala nätverk, marknadsföringsanknytning, annonsering osv.)
  • hur prestandaförsämringar påverkar användargruppen, konverteringsgraden eller rekommendationer.

Vill du veta mer?

Kontakta oss

*

*

*

*

*

*

*