Webinar 28/06 : APM för en framgångsrik digital strategi i Kina

June 14 2018
APM i Kina

 

APM för en framgångsrik digital strategi i Kina

Ett pressmeddelande från China Internet Network Information Center (CNNIC) sätter Kinas antal webbanvändare till 770 miljoner, år 2018!

För internationella företag är Kina full av möjligheter. Det finns dock stora utmaningar för att säkerställa användarnas tillfredsställelse.

Oavsett vilken typ av applikation (webb, mobil, affärsapplikation) är det viktigt att anpassa sig till de särdrag som Kina presenterar i förhållande till resten av världen (till exempel när det gäller anslutning, hosting, Great Firewall, regler och nätverk).

Vad kan du göra för att garantera bästa möjliga användarupplevelse? Vad gör APM (Application Performance Management) en pelare för en framgångsrik digital strategi i Kina?

Kom med oss till ett webbseminarium torsdagen den 28 juni kl 9:30 ! Lär dig om den kinesiska marknadens särdrag och upptäck bra metoder för att förbättra kvaliteten på användarupplevelsen där.

Våra lokala specialister presenterar några kundfall för att illustrera vår metodik.
(Webbinaret är på engelska).

 

Registrera dig